[vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][cz_title bline=”cz_line_left_side” id=”cz_37124″ sk_lines=”background-color:#0ca684;width:4px;height:60px;top:-1px;” cz_title=””]حفاظت الکترونیک هوشمند

نگهبان هوشمند

[/cz_title][cz_gap height=”30px”][vc_column_text]با وجه به پیچیدگی زندگی اجتماعی و اقتصادی جوامع امروزی ، موضوع حفاظت نیز براساس نیاز جامعه حرکت نموده است، شاید در موارد اندک بتوان به تنهایی جهت حفاظت و حراست از نیروی انسانی استفاده نمود، اما در عصر فعلی این مهم جوابگو نخواهد بود، بنابراین برای بالابردن سطح امنیت فردی، اجتماعی و اقتصادی نیاز است از تکنولوژی های به روز و موجود استفاده کرد.

تولید امنیت  در محل زندگی و اقتصادی با نیروی بسیار زیاد در عصر امروز خود احساس عدم ناامنی را ناخودآگاه منتقل می نماید و معمولاً با استفاده از حداقل نیروهای آموزش دیده کارآمد، با نصب سامانه های حفاظت الکترونیک هوشمند به صورت دقیق تمام زوایای محل تحت کنترل قرار میگیرد.

استفاده از سامانه های حفاظت الکترونیک هوشمند در تلفیق با نیروهای آموزش دیده، ضمن افزایش چشمگیر امور حفاظت فیزیکی، کاهش هزینه ها را در بلند مدت در پی خواهد داشت .

لذا، موسسه حفاظتی نظم و امنیت پارسامهر با دارا بودن تیم تخصصی در امور حفاظت الکترونیک هوشمند، پس از بررسی محل های مورد در خواست نسبت به ارائه برنامه کاری خود اقدام و با بهره گیری از متخصصین مجرب و با استفاده از به روز ترین تجهیزات تولیدی حفاظت الکترونیک هوشمند متناسب با محل درخواست نصب تجهیزات، اقدام مقتضی را اجرایی می نماید.

در بحث حفاظت الکترونیک هوشمند، ضمن درنظر گرفتن کلیه جوانب توسط متخصصین امر آموزش نیروی انسانی و یا در اختیار گذاشتن نیروی حفاظتی آموزش دیده را در برنامه کاری خود قرارداده است.

در این موضوع با ارائه طرح حفاظتی، اساس فعالیت کاهش هزینه های جاری و افزایش سطح امنیت پایدار است.[/vc_column_text][cz_gap height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][cz_gap height=”30px”][cz_gap height=”30px”][cz_gap height=”30px”][vc_single_image image=”1480″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]